strålande dag

Hej!
Idag är en strålande dag. Söndagen bjuder på sol och jag sitter här med en kopp kaffe och bara ler. Tog en dusch förrut och passade på att packa in håret denna gång. Det är så härligt att känna att det är bra för håret, och det blir så lent efteråt. Har nyhetsmorgon i bakgrunden och livet bara leker, så som det skall göra.

Om en stund blir det en längre promenad med Ebba. Tänkte ta en promenad till Friskis och svettis. Vill börja träna, det är ju så härligt :) Och så tittade jag på deras utbud av gympapass och det verkar skitbra!! Varierande och väldigt många olika pass. Tror det fanns 16 olika. Allt från spinning till skivstång, rygg, ki box m.m. Åh vad kul det skulle vara att börja träna. Det svåraste är att komma igång bara. Men jag skall ta mig i kragen! Kanske det t.o.m. slutar i att man köper ett årskort snart :) Skulle vara jättebra!

Jag vill önska er en trevlig söndag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback