Helg med familjen

Nu är det snart dags för mig och hundarna och bege oss hem till min familj 5 mil härifrån :) Jag skall vara där till imorgon kväll då jag även jobbar imorgon. Delad tur (08.00-12.00 ich sedan 16.00-21.12). Så nu skall jag bara packa iordning lite och ta en snabbpromenad med hundarna. Skall ut till skogen sedan i eftermiddag. Skönt att rensa sina tankar och njuta av naturen idag. Känner att det behövs efter dessa dagar fulla med ny information som tillslut skall sätta sig i mitt lilla huvud. haha!

Men jag kommer tillbaka till Trollhättan på lördag igen, sent på kvällen. På söndag skall jag och Simon till överby och även ha en umgåsdag. Behöver säkerligen plugga en hel del och det hoppas jag att jag hinner med! annars skall det bli skönt med helg och låta informationen smälta ett tag för att sedan komma tillbaka peppad nästa vecka. Se hur jag känner.

Jag passar på att önska alla en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det är helt underbart väder! Måste ge mig ut på en promenad snart och upptäcka lite mer av Trollhättan :) Den där förkylningen är nog på väg bort, skönt det! Hur är det med dig? Vad ska ni hitta på idag? Jag hoppas iaf att ni får en jättemysig söndag vad det än blir!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback