Känner mig lite kvinnlig nu

Nu har jag målat om mina naglar och sitter med en ansiktsmask på. Det är härligt att vara lite kvinnlig ibland! Förövrigt så trodde jag, eller i mejlet vi fick om att lektionen skulle vara mellan 13.15-19.00 idag inte var det. Läraren måste ha skrivit fel och menat 13.15-16.00 som det stod på schemat. Men ibland blir det lite kommunikationsfel och vi har inte ledsna att sluta redan vid 16 iallafall idag som det tidigare stod :).

Det blev då heller ingen fika med Ida eftersom detta kommunikationsmiss uppstod. Men jag hoppas hon vill och har tid en annan dag :) Och jag hoppas det dära härliga septembervädret vi har just nu håller i sig och det verkar det göra veckan ut. Wieeehooo!

Nu börjar masken stelna. Åh så härligt att ha ansiktsmask ibland!


Kommentarer
Postat av: Lotts

haha, jag hade faktiskt också ansiktsmask idag, helt blå i fejjan..

Jaa men gud vad kul att bo så centralt då :) Det är förstahands kontrakt eller?

Ja vi trivs i Götet, jätte bra! en stad! men kommer bli mindre centralt när vi flyttar till frölunda. Men det är så bra förbindelser och tar bara 10 minuter. Jätte bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback