Kräftskiva

Idag är jag trött, men hoppas bli piggare snart då jag fått i mig frukost. Sitter och slöar lite och har en kopp kaffe bredvid mig. Det var en lång dag igår, en lång och trevlig dag. Jobbade först 08.00-12.00 och 16.00-21.12. Sedan åkte jag till Anette där det hölls kräftskiva. Hela familjen, Anettes familj och några till var där och det var fullt hus :) Jättetrevligt! Alla var glada, hade ätit gott, skrattattacker, ungomliga föräldrar haha och ja det var superkul! Och ja, jag var chaffis :) Kom till Trollhättan runt 03 inatt. Somnade som en stock, åh vad gott man somnar när man är sådär fruktansvärt trött. Tänk vad glad man blir när man ser ens föräldrar glada och skrattar och har trevligt. Man smälter!

Nu skall jag ta en dusch och efter det skall vi (jag och Simon) ta en sväng till Överby. Åh vad roligt det skall bli!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas helgen har varit bra och att ni gjorde några fynd på Överby! :)

I morgon har vi visst föreläsningar tillsammans hela dagen vad jag förstår!? Då kanske vi springer på varandra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback