Morgon

Jag och Simon för den delen också älskar att vara uppe på morgonen. Trots att min kropp kan sova hela dagen lång, ställer jag alltid klockan för att försöka gå upp på morgonen. Det är så otroligt mysigt och avkopplande då tycker jag. Nu sitter vi och slöar lite och skall snart äta frukost. Sedan skall jag ta tag i att börja läsa i en av böckerna till redovisningskursen. Eftersom jag inte läst en mening med ekonomi tidigare så vill jag vara väl förberedd och sköta alla studier från start. Inte komma efter. Usch! Idag eller iallafall i helgen hoppas jag att både kapitel 1 och 4 är lästa i "Den nya affärsredovisningen". Det skall jag tillägna förmiddagen med, och klockan 12 är det flottrace i stan. Det får vi inte missa :)

Nu frukost, sedan läsa!


Kommentarer
Postat av: Mia

Men fy skadade du dig? Hur då? Stackare. Hoppas att salvan hjälper. Igår fyndade jag nya linser och på åhlens blev det ett platsunderlägg åt frejas matskålar, örhängen, blockljus, doftljus och grytvante. På lindex blev de en bh.



Här är det sådär, sovit som en kratta inatt, halsen har kliat som bara den å ögonen runnti, så nu e man förkyld :( kanske svininfluensan haha nä usch. Har inte varit förkyld på 1 år så de är väl dags då.



Hoppas de går bra å jobba trots skadan. Ha en bra helg. Kram.

Postat av: v e v v e

Godmorgon! :)



Jag hissar och dissar olika stövlar på bloggen. Kika gärna in och säg din åsikt.



KRAM VEVVZ ♥

2009-09-05 @ 11:30:47
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: Ida

Kul att springa på dig igår! :) Tar gärna en fika någon dag om du fortfarande har lust?! :)

2009-09-06 @ 23:17:59
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback