Näsan i böckerna

Nu har klockan passerat 15 och det är dags att sätta igång och läsa. Det finns alltid någonting att läsa. Idag har jag bestämt mig för att plugga lite redovisning. Vill få klart kapitel fyra idag. Jag är en sådan person som måste anteckna det viktigaste och läser i noggrant. Det tar tid men jag lär mig. Kanske skall hitta nya inlärningssätt? Jag skall iallafall anmäla mig till en föreläsning som handlar just om studieteknik. Förhoppningsvis kan man få bra tips!

Nej så nu skall jag inte babbla mer utan sätta näsan i boken och fortsätta läsa.
P.S Det är hur underbart väder som helst ute! Jag och Simon tog en promenad med hundarna för en liten stund sedan och då var det t-shirt och shorts som gällde! Härligt :) 20,9 står termometern på just nu.

Och micke, vi kommer gärna ner och äter tjockpannkaka :) Åhh gott är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback