Ny dag, nytt kapitel

Jag hann knappt knäppa på datorn förrän jag hörde ett muller utanför fönstret. Men har inte hört något nu på ett tag så jag hoppas det var allt. Simon är på skolan redan och jag börjar inte förrän 13.15. Jag startar mjukt medan Simon får en heldag direkt. Så denna morgon skall jag spendera effektivt hoppas jag. Skall först till kåren och fixa allt med medlemsavgiften, sedan handla till lunchen. Skall nämligen på att laga korvstroganoff innan jag börjar och dessutom har Simon lunch mellan 12-13 så det kan ju inte passa bättre! :) Ser även nu genom fönstret att regnet avtagit, suveränt! Så nu åter till frukost och sedan göra ärenden. Ja, och idag börjar ett nytt kapitel i vårat liv. Det är nu skolan börjar och kommer hålla på tre år för Simon och fyra för mig.

Ha en trevlig onsdag alla :)
P.S. Mamma, mormor, hennes syster Eva och mammas arbetskamrat Anette kom hem från Bulgarien nu imorse. Tror ni man är nyfiken att höra hur de haft det!! Åhhh :) Nästa år måste det bli en utomlandssemester. Det är ju så roligt och underbart! Skall försöka lägga undan allt jag kan. Så blir det! punkt slut.

Nu börjar pluggandet igen. Skitkul! Men nu kommer man inte läsa dessa ämnen. Startar nämligen med organisations- och vetenskapsteori samt grundläggande redovisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback