Föreläsningarna har kommit igång igen

Det är måndag och också en dag med en föreläsning på förmiddagen. Härlig tid (09.15-12.00 :)).

Såhär blev jag idag. Finns det något skönare än platta skor, leggings och ett längre linne och stickat till? :)




Efter föreläsningen tog jag och Ebba en 40 min promenad och nu har jag precis ätit lite lunch. "hemmagjord" french hotdog. Gott, gott!

Ska uträtta lite ärenden nu och senare ska jag försöka komma igång med att sy upp gardinerna som inte blivit av ännu. Det är ju redan mitten på April. Dags för vårgardinerna NU!

Senare: Ska laga spagetti och köttfärssås till middag och jag hoppas också hinna plugga lite ikväll om jag orkar. Annars blir det mer plugg imorgon :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig måndag. Hääääärliga väder! Shohoooo.


Kommentarer
Postat av: Jessica lillsyrran :)

Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttsnygga kläder verkligen! du passar jättebra i det! måste bara säga att de va riktigt snyggt! :)

2010-04-19 @ 15:01:38
Postat av: Maria

Verkar som ni haft en superbra vistelse hos dina föräldrar. Å vad kul att du får jobba så pass mycket, aldrig fel med lite extra cash i plånboken :-)



Ja jag trivs verkligen i skolan, är så glad att jag fick börja denna utbildning. Trivs sååå bra! Men önskar att du bodde kvar här i byn, så vi kunde träffas och plugga som vi gjorde med matten. Saknar dig min vän! Hoppas att du kan komma hit i sommar. Vore ju jätteroligt. Persmässan är alltid sista helgen i juli. Hoppas jag är ledig då så kan vi gå på den tillsammans, fasiken vad skoj :-) Jag ska komma ner till er i sommar också om tiden finns. Hur gör du i sommar då du ska jobba, bor du hos dina föräldrar hela sommaren eller?



Kram från oss.

Postat av: Maria

Skitsnygga kläder förresten :-) å jag håller med dig, det är såå skönt att kunna ha sommarskor å tunna leggings igen, utan att frysa röven av sig haha.

2010-04-19 @ 17:57:19
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha Taaaaaaaaaaaack Jessica vad gullig du är :D Vad roligt att du tyckte det! hihi. Tack, tack!

2010-04-19 @ 19:16:47
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej ingen självstudie idag de är tisdagar å fredagar :-) Har varit i skolan idag och haft föreläsninagar hela dagen, om andningsorganen och deras sjukdomar, som KOL, astma och lunginflammation. Jätteintressant.



Ja hoppas att du kan komma upp då, vore skitskoj! Måste ta å språka me varann på telefión snart nu :-)

2010-04-19 @ 19:21:27
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback