Full rulle idag

Nu är det skönt att vara hemma. Det har varit en dag med fullt upp.

Den började imorse med en föreläsning (09.15-12.00) och sedan satt jag och Josefin kvar på högskolan till 15.20 och började gå igenom en gammal tenta. När jag kom hem började vi med maten (potatis och purjolöksoppa) och efter den försökte vi pumpa däcken på våra cyklar och tog också en promenad med Ebba. När vi kom hem bytte jag snabbt om och mötte upp sofia 17.40 för att sedan cykla iväg till Friskis&Svettis och träna ett puls/medel pass. Handlade en snabbis efteråt och kom nyss ur duschen. Nu ska det bli skönt att hamna i soffan en stund, läsa och varva ner. En dag som kommer resultera i att jag kommer somna snällare än ett lamm ikväll :)

Här kommer onsdagens kläder. Mina favoritlewisjeans! Det ser visst ut som en fläck på jeansen men det är spegeln som visst fått sig en fläck.. Haha.


P.S. De ringde från MIO möbler idag innan jag skulle cykla iväg till träningen och undrade om jag kunde jobba i sommar. Nu har jag redan vikariat i sommar men sa att jag var väldigt intresserad av att jobba extra kvällar och helger till hösten. Skulle vara roligt :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygga jeans, vart har du fyndat dom? Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback