Hemmastudiedag

Det är fredag och hemmastudiedag. Vi hade klockan på halv 8 imorse och klev upp strax efter det. Härligt att komma upp i tid på morgonen en ledig dag :)

Nu sitter vi och surfar framför varsina datorer och dricker morgonkoppen med kaffe, som alltid haha!
vad händer idag? Jag tänkte cykla iväg till friskis och träna ett pass med gympa kl 12 och både innan och efter den blir det tentapluggande då det nu är en vecka kvar till salstentamen.

Måste visa en bild på vår orkidé :) Snart, snart börjar den blomma igen!


Och trötta Ebba efter morgonpromenaden :) Har spolat av grus under mage och tassar om ni skulle undra varför hon är lite blöt.


Nej nu är det dags att börja, voluntary export restrains (Non tariff barrier) blir det härnäst. Trevlig fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja men just ja, dom fyller ju på samma dag dom två, ja då är det lätt att komma ihåg :-) Hehe oj då fyller hon systemtet åldern, hihi.



Skönt att komma upp i tid fast man är ledig, men idag hade jag och Freja en liten sovmorgon, hade klockan på 8:10. Idag skiner solen här hos oss, men moln börjar dra in på himmlen, har alldeles nyss kommit in efter en promenad runt bäck, så härligt. Fåglarna kvittra och solen värmde, mys! Nu ligger Freja i sin korg och sussar sött :-)



Idag blir det inget speciellt för min del, ska iväg på hälsocentralen kl 13 för och kolla blodvärde och blodtryck, sen ska jag börja skriva lite på den sista fördjupningsuppgiften där jag valde njursvikt. Ikväll blir det fredagsmys med kyckling wok, talang 2010 och film. Imorgon lördag ska jag och Lotta festa lite och gå ut.



Vad har ni för planer i helgen då? Och vad skoj att orkideen börjar blomma snart igen, vad har du gjort med den? :-) Mina orkideer blommar nästan aldrig om.



Kram från oss.

Postat av: Maria

Men vad mysigt med en buffe på scandic. Var det nån god mat? Okej, då ska jag också ge mina orkideer sån näring, få se om jag har sådan tur :-)



Vi ska gå ut här i byn, tänkte åka på tuppens men vi har inte hittat nån skjus ännu.



Ha en mysig helg nu. Kram på er.

2010-04-23 @ 19:20:47
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback