Långpromenad i solsken

Nu är vi precis tillbaka från vår över 2 ½ timma utomhus som bestod av att sitta på parkbänkar och promenera runt spikön :) Hur underbart och härligt som helst! Nu har mina fräknar börjat komma upp, ett härligt tecken på att våren är här!

Här kommer lite bilder från vår lilla vistelese utomhus denna underbara Aprildag:

 














Sådär. Nu ska jag laga lite sen lunch (pasta, ostsås med bacon och champinjoner i och tomat till) och sedan ska jag och Simon till överby en sväng och kika. Både han och jag letar efter en vårjacka och sedan titta efter lite smått och gott. 

Trevlig fortsatt måndag på er!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad jag saknar er och Trollhättan då jag ser bilderna :-) Ska nog flytta dit :-) hihi. Ja de är sååå härligt att våren äntligen är här. Lika fint väder är det idag med, men tyvärr så har man suttit inomhus och haft föreläsningar mellan 8:30-14. Men på lunchen satt vi ute ett tag och njöt av solen.



Hittade ni nå vårjackor och nå mer skoj? Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback