Soliga onsdag :)

Ännu en dag som bjuder oss med solsken. Just nu sitter vi vid varsin dator och surfar och dricker varsin kopp kaffe. Ur Simons dator hörs musik, just nu någon hårdare rock jag inte tycker om så värst. Men annars har vi båda snurrat in oss på owlcity. De är bara så jäkla bra! Haha.

Idag då. Just nu (10.00-13.00) har vi tvättid och har fyra maskiner med tvätt. Bl.a. sängkläder. Skönt att få bädda rent där, och det luktar ju så gott med nytvättat!
Senare tänkte vi gå till skolan och sätta oss på gräset. Ebba tycker om att vara ute och ja, jag tänkte plugga lite. Det går inte att vara inne i detta väder, då blir man ju knäpp :)

På eftermiddagen/kvällen ska vi åka till Ödeborg. Förut ringde Ann-Christin från jobbet och undrade om jag kunde hoppa in imorgon då en är sjuk. Så imorgon 07.00-14.00 blir det ett pass på konsum. Kul, kul :) 

Nej nu ska jag fixa lite här och strax ner till tvätten. Se om jag hinner med gardinerna idag?

vill även tacka Sofia och Sofia för igår, det var verkligen en jättetrevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hur gick det med gardinerna? Får man se bilder sen då dom kommit upp? :-) Nyfiken, hihi.



Nu har jag också köpt sånnadär tygskor som du köpte tidigare, converse, eller ja de är inga riktiga converse utan ett billigare exemplar som jag fyndade på nya skoaffären i bollnäs för 129 kr. Bild finns i bloggen :-)



Hoppas allt är bra med er. Saknar dig så min goa vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback