Tillbaka i Trollhättan

Nu är vi ganska precis hemkomna från en helg i Dalsland. Har precis duschat och packat upp. Helgen har varit jättebra! Vi åkte ju som sagt redan i onsdags då jag jobbade mellan 07-14 på torsdagen. Sedan fick jag även jobba både fredag och lördag då en på jobbet fortfarande är sjuk. 14-21.12 på fredagen och delad tur på lördag (08.00-12.00 och sedan 16.00-21.12). Var riktigt roligt att få hoppa in och jobba lite. Träffa de goa kunderna m.m. :) Idag tog jag och mamma en långpromenad med hundarna (man får ju sig sådana härliga skratt när de springer runt som tokar och leker hihi. Livet förlängs minst ett år efter varje promenad), och på eftermiddagen åkte hela familjen + Simon gånger 2 till Överby en sväng. Jag och mamma köpte bl.a. nytt foder till hundarna (det foder som innehåller mest kött, Eukanuba), och nya leggings på vila. Senare blev det veckohandling på Coop och till sist blev det ett stopp på max innan vi åkte till lägenheten. Eller snarare fick skjuts till lägenheten eftersom volvon är lvar i Ödeborg. Vänster framhjulslager tror vi är sönder så den får stå där till pappa lagat den. Tur pappa kan så man slipper lämna in den :) JÄTTESNÄLLT! Man har allt världens bästa föräldrar, det tycker iallafall jag!

Ikväll blir det film innan läggdags, What about the Morgans eller något sådant tror jag den hette. Ska innan bara föna håret och ta en kvällspromenad med Ebba. I veckan väntas mycket plugg då det nu börjar närma sig tentamen igen.

Nej nu fortsätta här.
Trevlig söndagkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback