Trollhättan

Nu är jag i Trollhättan igen och Simon anlände också till Trollhättan igår efter en vecka i byn :) Mindre roligt är att jag blivit lite sjuk och har fått halsont och ont i kroppen/feber. Var trots det iväg till skolan för en föreläsning men det var bara ett kort pass mellan 9-12 vilket var skönt. Nu tvättar vi och efter det blir det en tripp till affären för att handla lite. Det nästan ekar i vårat kylskåp, haha. Tacos ikväll, mums mums mums.

En annan nyhet. P.g.a. lärarbrist har vi nu inga föreläsningar förrän måndag vecka 16, d.v.s. som är om 1 ½ vecka. Både på gott och ont. Nackdelar: Vi får lära oss mindre och får mindre förkunskaper innan tentan. Fördelar: ska jobba fredag och lördag på konsum och vi får dessutom lite ledighet.

Tror min trötthet tar över nu. Ska bege mig till soffan och se film. Perfekt en sådan här dag :) Vill vara frisk och orka mer! Ville tränat ikväll men vågar inte om jag ska jobba fredag och lördag.

Hoppas ni haft en alldeles trevlig onsdag! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Men fy, stackare som blivit förkyld. Hoppas du piggnar på snart. Härligt med ledighet, men jag förstår att det måste kännas tråkigt också. Varför är det lärarbrist? Är det bara i dom ämnen ni har?



Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback