Tekniknördsvarning?

Jag vill nu gärna köpa både ny laptop och en ny mobil. Varför? Laptopen jag har köpt var redan begagnad när jag köpte den och nu har jag haft den i tre år - den är visserligen väldigt bra än (Fujitsu Siemens) men vill ändå uppdatera lite eftersom det hänt lite inom den världen. Mobilen jag haft i ca 2 år lade av i våras och nu får jag ha Simons Sony Ericson han hade innan han köpte sin nya. Eftersom att läget är så, kan jag väl inte riktigt klassas som en tekniknörd tycker jag :) Dert låter iallafall bättre om jag nu vill köpa nya. Det känns som att det är dags men ändå inte eftersom både dator och mobil fungerar väldigt bra. Hm, läre fundera på detta ett tag till. Kanske en ny mobil nu och en ny dator nästa år? Ja, det blir iallafall ett senare problem.

Nu har jag nyss druckit en kopp kaffe och är dessutom ledig idag efter att ha jobbat ett fem-dagarspass över helgen (torsdag-måndag). Mamma jobbar till kl 13.45 och efter det tänkte vi ta en långrunda med hundarna. Vi har hittat en superhärlig runda på 6500 steg, och tar lite över en timma att gå. Det är åkrar, hagar, lite skog och grusväg att gå på. Jättehärlig promenadrunda! 
 
Nu ska jag ha en lugn förmiddag och inte göra någonting!
Trevlig tisdag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback