Dan före dan före dan före dopparedan

God förmiddag!

Sitter framför datorn och dricker en kopp kaffe. Har varit på morgonpromenad med Ebba och ätit frukost. Adventsstaken är tänd i lägenheten och ute faller små, små snöflingor. Kan man få mer julkänsla? Jag tror inte det :) Idag skulle jag och Josefin ha varit på skolan och pluggat men imorse skickade hon ett sms och hade ont i kroppen + halsont. Stackarn. Så jag knäppte på tvn istälet kl 07 på morgonen och kikade på julkalendern och nyheterna. Supermysigt! 

Om en liten stund skall jag börja plugga och det behövs pluggas hela dagen! :) Utsöknings- och konkursrätt blir det och hoppas även på att hinna med lite skadeständsrätt också. Får helt enkelt se.

Jag måste berätta en liten händelse som hände igår, haha! Igår när jag och Josefin promenerade hem till mig efter föreläsningen för att fortsätta plugga (ville inte lämna Ebba för länge ensam hemma) halkade jag pladask. Och inte på vilket ställe som helst. Vi skulle gå över ett övergångsställe och en bil fick sakta in för att släppa över oss. Ja precis där, framör bilen ramlade jag men jag bjuder på den :) Hade jag själv suttit i bilen och sett hade jag inte kunnat hålla mig för skratt. 

Hoppas ni får en alldeles bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha men Lotta då, inte ska man ramla på rumpan framför en bil på ett övergångställe :-) Stackare! Sånt som händer ibland, tur du tog det med ett skratt ialf då och att du inte gjorde illa dig.



Här har det vräkt ner snö hela dagen lång, stora flingor. Har kommit jättemycket snö. Kika in i min blogg så har jag lagt ut en bild. Ska ta och fota utomhus nåndag med.



Med Freja är det bara bra, hon skuttar runt i snön och ser så glad ut. Men just nu ligger hon här brevid och sover.



Ha en toppenbra julhelg du med. GOD JUL. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback