Fredag 3 december

God förmiddag!

Klockan är snart 11 och jag ska snart ta tag i lite juridikpluggande. Ska fortsätta ta itu med arbets- och familjerätten. Jag anser att dessa två avsnitt inom juridiken är de två vanligast förekommande i ens egna liv. Något man stöter på hela tiden! Därav lite extra intressant att sätta sig in i också, vilket kan vara en liten fördel när man lär sig.

Igår åkte jag och Simon till Överby där vi hittade en del julklappar samt handlade mat. Nu är nästan alla julklappar klara, och det känns jättehärligt! Bara två mindre grejer kvar. Dock slutade det med att jag och Simon köper något som den andre vill ha och därmed blir det ingen överaskning men jag lovar er, jag gned verkligen i skallen upp och ner och kunde verkligen inte komma på något till min kära sambo. Så det enklaste var att ta med honom till en affär där han själv fick välja vad han ville ha. Ett par dieseljeans blev det iår :) Jag vet, inte särskilt romantiskt men nästa år kanske jag lyckas bättre! Vill ju överaska med ett paket han inte har en aning om.

Jag vill passa på att önska er en alldeles trevlig helg!

P.s. Imorgon ska jag och Simon vara lillebror Rickard och valpvakt här i Trollhättan medan mor och far är i Göteborg och handlar julklappar :)

Just ja, förra helgen var Jessica (lillasyster 20 år) så snäll som färgade mitt hår! Tre färgpaket och några tålamod senare fick mitt hår en ny färg. Mitt hår älskade det, och nu lever det igen :)



Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg hårfärg! Passar dig perfekt. Ja visst är det härligt att få färga håret, det känns så levande igen :-)



Hoppas ni får en riktigt trevlig och mysig helg. Kram kram.

Postat av: Hampus

Riktigt fint blev det lotta :)! du ska vara nöjd :)! Du passar grymt bra i det :)!

2010-12-04 @ 02:50:19
Postat av: Lotta

Tack Hampus, vad roligt att du säger det för dig litar jag på!

2010-12-04 @ 10:43:12
URL: http://lottasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback