Torsdag 9 december

God förmiddag på er!

Det är redan torsdag och jag tycker veckan har gått i rasande fart. Det är redan 9 dec vilket betyder att nästa lördag (18 dec) åker Simon hem till sin familj i Edsbyn medan jag åker till Ödeborg till min familj. Ja ännu firar vi inte jul ihop men det kommer nog senare det där. Julen firar vi med familjen, och våra familjer råkar bo 55 mil från varandra. Det här med att längta efter varandra över jul gör ju också att när man väl träffas igen blir man som ett litet barn på julafton. Spänd, ivrig och jätteglad :) Det behövs ibland, dock inte för ofta eller långa perioder. 

Idag klev jag upp vid 8 och tog en härlig morgonpromenad med Ebba. -5 grader ute nu och ett alldeles perfekt vinterväder! När vi kom hem åt jag en god frukost och dricker nu en kopp kaffe. Ska snart börja plugga (har hemmastudiedag) och fortsätta med associationsrätten. Handlar om aktiebolag nu och vem som bär olika ansvar. Faktiskt väldigt intressant! Simon är på högskolan. De skulle studera lite ekonomistyrning tror jag :) Har jag sagt att jag älskar att studera? Annars vet ni det igen.

Här kommer bild på våra familjer:

Här har ni: Pappa uppe till vänster och sedan mamma bredvid honom. Sedan lillasyster Jessica och hennes pojkvän Simon (bra att vi båda systrar lyckats hitta en pojkvän med samma namn), och i den främre raden har vi lillebror Rickard i den vita t-shirten och hans vän Kevin som bor här på gatan. Ja det var familjen på sågvägen! Ja, jag kan inte annat än att vara stolt över att få blivit uppfostrad av mina föräldrar!


Här har vi världens bästa svärföräldrar med familj! Först Eva till vänster och bredvid sitter min kära sambo Simon. Till höger sitter Simons sköna bror Johan och Kalle bredvid honom. Bilden är tagen från New York resan :) 


Hoppas ni får en trevlig torsdag!


Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Tack så mycket :)

Ha en bra dag du med.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback