22 år

Ja idag sägs det vara 17 februari, dagen då jag kom från mamma för 22 år sedan. Eftersom min familj var hit och firade mig redan i söndags kommer det bli tentaplugg idag hela dagen för min del men ikväll ska jag och Simon lyxa till det lite och gå ut och äta :) På en riktig restaurang! Eller ja kan man kalla kina/thaimat också för att äta på restaurang? Är väldigt sugen på asiatiskt idag. Haha! Söndagsfirandet här i lägenheten var iallafall det bästa man kunde tänka sig. Fira med sin familj och sina nära, underbart! Tack så jättemycket för det och alla gratualtioner änslånge. Blir så rörd!

Nu ska jag och Ebba på morgonpromenad och vädret är undrebart! -2 och slosken med lätt molnlighet. Vilken dag det här kommer bli! :) Jag hoppas även er dag kommer bli superbra!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Maria

Stort grattis på din födelsedag! Hoppas att din dag blir bra. Men vad mysigt med middag på resturang, å se till så att Simon bjuder nu då du fyller år :-)



Många grattiskramar från oss i ett snöigt hälsingland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback