Näsan i böckerna till på lördag

Jag vet jag borde inte sitta här nu eftersom jag har två tentor senare i veckan (på fredag och lördag). Skall bege mig till böckerna snart igen men smälter maten lite :)

Sitter och klurar med ekonomistyrningen, men behöver även läsa igenom lite marknadsföring. Det blir min kväll en stund till, men skall lägga av om en stund. Vill ha lite kväll också men så är det om man glömmer anmäla sig till två tentor. Då blire mycket nu istället! Men på lördag lugnare det ner sig och man kan fokusera på macroeconomics fullt ut och lägga ner mycket tid på den (kursstart i måndags), och förhoppningsvis kommer man snart i fas igen :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Du kommer klara dessa tentor bra ska du se, du är så duktig! Det går jättebra att plugga för mig, men de är en hel del och göra. Fallbeskrivningar som ska skrivas och arbetsfrågor som man oftast får varje vecka. Men de är roligt och så är kursen så lätt eftersom man vet det mesta redan. Men medecinsk grundkurs kommer bli korvstoppning :-) Den ska vi klara av på så kort tid så då blir det kämpigt men gu så intressant säger jag :-) Det är mitt område det!



Vad har ni för planer i helgen då förutom dina tentor? Kramiz.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback