Tenta, överby och lördagsmys

Shohooo nu är tentorna gjorda och det som man bara kan göra nu är att vänta på resultaten. Det kändes bra men det kan ha gått precis hur som helst! Efter jag skrivit tentan tog jag och Simon en promenad med Ebba, tog tag i disken och åkte sedan ut till Överby en sväng för att kika i affärer och handla på coop. Simon var den som shoppade värst idag med hästlängder :) Tröjor, shorts och skjortor m.m. medan jag fyndade ett par marinblå shorts och ett armband. Behöver ju vara sparsam också så det var bra att jag inte hittade något mer! Även en ännu en bok kom hem till lägenheten så nu får jag läsa!!

Ikväll blir en lugn kväll med Simon, Ebba och Tv:n som sällskap. Tänkte se om jag orkar plugga lite macroeconomics imorgon men det är ett stort ? änsålänge. Känns att man behöver en dag utan plugg också för att rensa hjärnan lite efter de intensiva veckorna med tre tentor på en vecka.

Men nu sluttjatat om plugg, nu ska jag och Ebba ta en liten promenad, sedan laddar vi upp med baguette och skaldjursröra framför tvn!

Shorts från H&M och armband från Gina Tricot.


Trevlig kväll på er! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tentorna gick nog hur bra som helst ska du se! Roligt att shoppa lite, fint armband du hittade.



Hoppas ni får en riktigt bra söndag. Kram.

Postat av: Ida

Jag tror allt att tentorna gick strålande för dig! Skönt att du kan fokusera på nästa kurs nu. Hoppas allt är bra med dig Lotta. Vore kul att ses nån dag om du har tid mellan allt pluggande :)

Kram!

2010-03-01 @ 11:29:38
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback