Vår söndag

Klockan är 11 och vi har hunnit städa lägenheten och har nu hamnat framför varsin dator haha! Är seg och funderar på att sätta mig i soffan och slänga på några avsnitt av desperate housewives.

Vid två är det dags att laga mat (dragonkyckling idag) för på eftermiddagen ska jag och Sofia iväg på gympa på F&S :) Härligt att träna!

Uppdatering av Trollhättevädret: Mulet, +4 grader (=töväder, blääääää). Om det nu verkar ha börjat töa så hoppas jag att det töar till allt försvinner och inte att graderna går ner till minus igen (blir snorhalt!!!). Det är ju trots allt mars snart och snön har legat sedan innan jul så det är dags att den töar bort. Kom hit våren, du är välkommen :)

Nej nu skall jag bege mig till soffan. Sköna, lugna söndag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror att jag ska köpa de där skrivbordet som är bild nr 2, har fastnat för det :-) Vi hade skitkul igår, bion var jätterolig och sen åt vi mat och festade hos Lotta och Lars sen. Kom hem sent :-)



Här är det -2 grader idag, men igårkväll så snöade. Är så less på denna vinter nu! Vill ha vår.



Härligt med träning på en söndag, man brukar ju ialf bara slappa å ha tråkigt på söndagar, så då är det skönt att få träna lite. Mmm gott med dragonkyckling :-) Blir de dom där goda morötterna till?



Kram.

Postat av: Ida

Jag håller med om att våren är välkommen! :)

Hoppas träningen gick bra igår, ni är så duktiga!

2010-03-01 @ 11:27:25
URL: http://idamadelen.blogg.se/
Postat av: Maria

Gott det med, med vanlig sallad och fransk dressing på :-) Ikväll åt jag pappas hemmagjorda pölsa med potatis och rödbetor, jättegott. Ska koka mig en kopp kaffe nu och sätta mig och skriva klart fallbeskrivning 2.



Hoppas att det går bra på friskis och svettis ikväll. Ha en forts bra måndag du med. Kram.

2010-03-01 @ 17:15:42
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback