Baktorsdag

Åhhh vilken underbar morgon/förmiddag man vaknade upp till. Klev upp 9.30 idag, även Simon. Jag och Ebba tog en morgonpromenad på 45 min och träffade två hundar på vägen som hon fick hälsa på. Ebba blir så glad när hon får hälsa och leka lite så nu är hon så nöjd så och ligger och sover gott i soffan :) Lilla Ebba bebba.

Resten av veckan har vi hemmastudier och den inlämningsuppgift vi i gruppen skall lämna in på måndag är redan klar (jätteskönt) så idag har jag tänkt att baka kanelbullar! När jag tittade på familjen annorlunda i måndags blev jag så sugen när familjen i Älvdalen bakade att jag själv bestämde mig för att baka idag. Det var längesedan man bakade kanelbullar och det finns väl inget godare än bulle och mjölk? Mmmmm. Speciellt mormors kanelbullar som jag försöker ta efter nu :) Mormors bullar är de godaste som finns, inte sant?

Nej nu har jag druckit upp morgonkoppen med kaffe och surfat runt en stund så nu är det dags att börja. Hoppas ni får en alldeles bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback