Bilder

La in bilder på datorn nu som har tagits innan jul och efter. Här kommer en liten uppdatering i bilder :)

Ebba ca två veckor innan jul. Sover gott i soffan!


En annan go sovställning enligt Ebba :)


Dagen innan julafton. Lillebror Rickard :). Titta dock inte på vad han skrivit (Jessica som lär honom haha).


Lite av julbaket. Rocky road som jag absolut skall baka snart igen. Mums! Jag och mormor bakade även lussebullar och hallongrottor.


Snön på juldagen


Insnöad bil! haha.


Gucci ;)


Ebba trött efter Tågresan upp till Edsbyn 28 dec.


Jag och Ebba hälsar på Maria och Freja 2 Januari :)


Taxen Freja!


Gos och mys i soffan en liten stund


..och sedan på bushumör :)
 

Ebba helt utslagen efter tåfresan tillbaka till Trollhättan tisdag 5 januari. Sov gott hela eftermiddagen och kvällen!


Det var min jul, mellandagar och efter nyår. Hoppas ni haft härliga helger!
Nu blir det en promenad med Ebba och sedan skall vi börja med maten. Eller ja, vi hade korvstroganoff i frysen så vi skall bara koka lite ris. Hääärligt!

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Meeen vilka söta bilder du visar :-) Å att min lilla murkla får vara med på ett hörn hihi. Hon ligger just nu och sover i sängen under täcket, lika kallt här idag, -23 grader! LESS PÅ DENNA KYLA NU! Snart dags för ett besök hos frissan, yeah.



Ha en bra helg nu. Kram.

Postat av: Linaa den pinan

Härligt gäng med vackra hundar!

2010-01-12 @ 09:28:46
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback