En dag nu

Det är kväll och vi har varit i Trollhättan en dag nu. Håller på att plugga just nu och så tvättar vi. Precis skalat potatis och skivat purjolök till soppan som vi skall göra ikväll. Det är nu dags att hänga upp det sista av tvätten, gå ut med Ebba och sedan plugga vidare inför tentorna som är under nästa vecka. Ekonomistyrning är prio ett, håller på att läsa om bidragskalkyl nu och skall göra lite uppgifter till det. Tydligen har det att göra med sam- och särkostnader men mycket mer om det vet jag inte riktigt än. Efter ikväll hoppas jag att jag kan det bra! :) Faktiskt så har jag hunnit bli riktigt pluggsugen idag, det är bra! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha ja visst var det lite lustigt att vi tittat på samma gardiner :-) Jag har inte bestämt mig ännu vilka jag ska ha, ska suga på karamellen ett tag till :-) Har du bestämt dig?



Ja hua här är det riktigt kallt, har pendlat mellan -27 och -19 hela dagen, just nu är det -22. Blir mys i soffan ikväll med ostkrokar och film.



Det var rätt intressant det som visades om hundar på nyhetsmorgon imorse, kolla in på tv4.se om de finns att se där.



Japp doktorn sa att jag skulle vila, dricka mycket, ta värktabletter och hostmedecin. Så jag får väl göra de då, men tycker jag har vilat tillräckligt nu, blir så rastlös. Är ialf bättre i nästäppan, men har fortf ont i halsen och hostar som en tok. Är yr i huvudet av cocillanan :-) Haha.



Hoppas att du blir frisk från din förkylning snart och att det kommer gå bra på tentorna! Du är så duktig så de är nog inga problem. Ha en forts trevlig kväll ni med. Vi saknar er redan. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback