En tisdag full med aktiviteter

Tisdagen har bjudit på föreläsing i mikroekonomi och direkt efter föreläsningen tog jag, Sofia, Anders och Sebastian en sväng och bowlade. Varför bowlar man inte oftare? Det är ju så kul! Hm det gick sådär.. kom trea, haha! Sofia kom etta.. Inte bra, alls. Måste ha revanch någon gång. Måste tjuvträna lite också. Så får det bli, och revanch ska det definitivt bli. Sofia, jag måste ha revanch!

I eftermiddag ska jag försöka plugga lite. läsa, läsa, läsa för att inte komma efter nu. Mikroekonomi verkar dessutom som en väldigt intressant kurs (har jag inte sagt så om nästan alla? men de är intressanta kurser!). Ikväll blir det även träning med Sofia, skönt. Ki box, min favorit bland passen (av de få jag änsålänge provat, men mer skall provas. Är ju trots allt gammal judoka så det där med dans har inte riktigt kommit till mig än men det kommer) :).

Det var min dag, hoppas ni får en fortsatt trevlig tisdag! :) hihi.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja jag är jättenöjd med kalendern, köpte den på helins i bollnäs. Det har du rätt i, att den är vårig, har inte tänkt på det förräns du sa de :-)



Åh vad roligt att bowla, de måste jag ta och göra nån dag oxå. Det är ju så kul, som du säger varför gör man inte det mer. Härligt att ni kommit igång med träningen, visst är det underbart att träna? Man känner sig så nyttig :-) Nästa vecka drar även min träning igång, just nu nöjer jag mig med långpromenader med Freja. Men nästa vecka, så ska de brännas kalorier :-)



Nu ska vi mysa i soffan med tända ljus, en kopp te och titta på halv åtta hos mig, och sen film på trean.



Kram.

Postat av: Ida

Va duktiga ni är med träningen :)

Ja, hör av dig i morgon och som sagt, du behöver inte stressa :)

Kraam

2010-01-20 @ 01:33:34
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback