Siffermänniska

Är hemma från ännu en dag med två föreläsningar inom samma kurs. Självklart ritade vi en hel del grafer idag med och fick en mängd nya funktioner att lära oss. Väldigt mycket matte i kursen vilket gör mig glad :) haha! jag är en riktig matte/ siffermänniska. Föreläsning 09.15-12.00 och sedan 13.15-15.00. Gick efter den till stan och handlade mat och lite bakgrejer som fattades. Imorgon och på fredag har nämligen inga föreläsningar vilket betyder lite hemmastudier och egna upplägg av pluggandet hihi. Jag skall imorgon passa på att baka kanelbullar och laga en maträtt vi inte lagat någon gång förut men som är så gott. Chili con carne står på matsedeln imorgon och nu är allt inhandlat.

Nu promenad med Ebba bebba! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh men vad gott med chili concarne, de ska jag oxå göra nån dag :-) Mmm mumsigt med kanelbullar. Jag ska oxå ta å baka bullar nåndag och likaså ett matbröd jag inte gjort förr, hittade ett recept igår då jag gick igenom lite recept.



Hahah ja du är verkligen en siffermänniska och grym på matte, du är så duktig.



Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback