Dem man älskar

Har precis kommit ur duschen och ska om en liten stund hämta mamma på jobbet. Stackarn försov sig imorse så jag fick köra henne in. Härligt att vakna innan 8 idag! Jobbar kväll senare. Ett litet pass mellan 16.00-21.12.

Just nu längtar jag efter min kära pojkvän. Vi har snart varit borta från varandra i 5 veckor, men han kommer hit den 12 juli när han går på semester. Ska bli hur roligt som helst att få träffa honom igen efter flera veckor utan varandra. Tänk vad man kan sakna de man älskar. Det gäller att inte ta någon eller något för givet, aldrig! Uppskatta alla och allt du tycker om.



Nej nu ska jag klä på mig och åka. Trevlig onsdag på er


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad gulliga ni är! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback