Härliga söndag

Oj vad tiden bara svischar förbi! Har redan jobbat fem av mina 6-dagar-i-rad-vecka och gör min sista imorgon (07.00-14.00) för att sedan vara ledig en dag. På tisdag när jag är ledig ska jag, mamma, mormor och ev. lillebror Rickard ner till Göteborg. Jag är bara chaufför då mamma ska på boupptäckning eller vad det kallas. Hennes och Mickes farbror gick bort för ett tag sedan.

Söndagen bjuder på en lugn dag :) Jobbade 09.42-15.00 och har sedan dess tagit en härlig promenad med hundarna, läst och sovit lite middag. Har även ätit middag och ska nu bara ha en lugn kväll hemma med familjen. Så mysigt! Mamma jobbar kvällen men kommer hem vid 21.30.

Dags att förflytta sig till de andra, som tittar på tv. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback