Ännu en dag med..

...strålande väder! Eftersom jag har hemmastudiedag idag funderar jag på att snart ta en långpromenad med Ebba, tror Simon också hänger på :) Redan imorse tog vi en 35 min promenad i det härliga vädret som jag tror uppskattades av Ebba då hon ligger och sover som en stock just nu i soffan på en kudde. Hihi.




Nu blir det lite läsande i makroenkonomiboken, jösses 27 mars är det dags för tenta igen och jag som nyss tyckte vi började med kursen (2 av 5 veckor är redan gjorda!). Och eftersom makroekonomi är både intressant och ett väldigt brett ämne blir det läsa, läsa, läsa idag! Under nästa vecka ska vi (jag och Anders, och Josefin och Sofia) brörja med den essay på 1-2 sidor som ska handla om ett valfritt makroekonomiämne, lämnas in 15 mars. Nu händer det grejer igen men denna helg blir helt pluggfri. Skönt :) Den kommer att spenderas hemma hos mina föräldrar och syskon :) Det var flera veckor sedan vi var där sist då det varit tenta efter tenta, men nu så. Ebba får träffa Gucci och ja vi alla kommer få en superkul helg! haha.

Även datorn får följa med hem under helgen för att piffas upp lite. Pappa har nämligen större ramminne hemma och tydligen skall det göra så att min dator orkar mer och bli snabbare :) Shohoooo för det!

Nu: Läsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback