Kort på lägenheten!

Nu har jag äntligen tagit tag i att ta kort på lägenheten. Mamma, pappa, Jessica, Rickard och "Jessicas" Simon kom hit på eftermiddagen och då hjälpte pappa oss att skruva upp två hyllor :) Jättetack!! åhhh vad roligt det var att få upp hyllorna och fylla dem med grejer. En helt annan känsla nu i både sovrummet och i köket, känns mer som ett hem nu :) Fattas bara gardinerna som jag ska försöka pyssla med imorn. Stryka och kanske lägga upp om de är för långa. Gardinerna i sovrummet ska jag sy upp, ska bara bli vän med min nya kära symaskin först :) Var trots allt i högstadiet jag satt vid en sist!

Här kommer bilderna på vår tvåa på 43,5 kvm i Trollhättan:

Hallen.


Garderob och förråd (då vi inte har något annat förråd, haha).



Vårat sovrum. Och där är en av de nyuppsatta hyllorna, hihi :)


Jessica tyckte det såg "havsikt" ut, alltså som i hav/sjö :)




Toaletten.




Eftersom tvåan bara är på 43,5 kvm är det öppen planlösning med kök och vardagsrum + kontor "i ett", mysigt tycker vi.


"plottrigt" kontor med papper, böcker och grejer överallt :) Ja, t.o.m. ett påskägg ligger där..


Vardagsrumsdelen.


Köksdelen.



Andra hyllan som kom upp på väggen idag :). Den fick prydas av två ljus och en bok (superjuicer).



Vill avsluta inlägget med två bilder på Ebba som ligger på soffan med kråmad armbåge. Min familj skrattade när vi såg hennes liggställning på soffkanten :) De är väl charmiga?

Kråmad armbåge och med "snusläpp" :)


Kråmad armbåde och ser bara söt ut :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad mysigt ni har de i eran lägenhet nu, blev ju jättebra med hyllorna :-)

Postat av: Ida

Åh va kul att se hur ni har det hemma! Ser ju verkligen jättemysigt och hemtrevligt ut! :) Jag borde allt ta och göra ett liknande inlägg någon dag men vi är inte lika duktiga på att städa som ni ;)

Hoppas allt är bra med er och att ni hade en jättemysig helg!

2010-03-30 @ 04:18:39
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback