Tack Maria! :)

Som ni ser har bloggen fått annat utseende. Snälla Maria hjälper mig eftersom jag själv inte har en aning om hur man gör. Besök hennes mysiga blogg vettja, klicka här! . Måste tacka dig så hemskt mycket för hjälpen :) Tror jag ännu inte riktigt är klar, återstår att se hur slutresultatet blir.

Har pluggat hela förmiddagen och imorse ringde även chefen från konsum och erbjöd mig ett vikariat i sommar (1juni-31 augusti), en 25 timmar/vecka tjänst :) Blev såklart jätteglad! Nu vet jag att jag är garanterad 25 timmar i veckan + ev extra tider. Hur bra som helst hihi. Åhhhh vad härligt!

Ska strax ut och ta en promenad med Simon och Ebba. Det är ju fredag idag så vi tänkte ta en promenad via stan och inhandla lite inför en mysig fredagkväll hemma. Har tenta imorn så idag blir det en dag full med pluggande. Tänkte lägga av och få klart allt till 20.00 så man får lite fredagkväll också. Let´s dance finalen ska vi allt följa (annars har vi följt let´s dance lite halvt bara när vi varit hem till min familj) :).

Sådär lite käk, sedan promenad! Trevlig helg på er hihi.
P.S: Föresten, imorn ska mina föräldrar + syskon till Trollhättan (överby) en sväng och kommer även hit till lägenheten och hälsar på. Kul, kul, kul! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad bra att du blev nöjd :-) Bara att säga till om du vill att jag ska ändra nått. Lycka till på tentan imorgon, men de kommer gå kanon för du är så duktig. Trevlig helg vännen min. Saknar er.



Kram.

Postat av: Ida

Vilken fin design du har fått! :)



Tänkte bara önska lycka till på tentan i morgon! Jag tror ju inte att du behöver det egentligen för du är ju grym men jag säger det iaf :)



Hoppas allt är bra med dig Lotta och att du får en jättebra helg!



Kraam!

2010-03-26 @ 23:44:30
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback