Uppdatering från dagen i göteborg

Oj redan fredag, eftermiddag! Härligt med helg dock :) Det blir en helg med fullt upp. plugghelg och imorgon eftermiddag åker jag och Ebba till Ödeborg och stannar till söndag. På söndagen ska vi nämligen ha släktkalas för lillebror som fyller 8 år 23 mars. Stor han har blivit! 8 år. Det kändes som nyss mamma var gravid och vi väntade spänt på att få bli sladdisstorasystrar :)

Igår tog jag och Simon en tripp till göteborg för att strosa runt och handla lite. Jag hittade en hel del så nu blir det lungt med handlandet frmaöver för min del.. haha! Köpte en längre svart t-shirt att ha till leggings på åhlens city, strumpor, örhängen, en vit t-shirt och ett långt grått linne på Gina Tricot, Marin/mörkblå stickad kortärmad och två linnen i vitt och marin/mörkblått på MQ, en svart längre kofta med knappar på Zara och ett par levis 603 på levisstore. Efter handlandet inne i stan åkte vi via IKEA och fick hem lite smått och gott där också som lampa till sovrummet ( stående fönsterlampa), tre tavlor, prydnadsljusstakar, blomma med kruka, lackhylla (190 cm) att ha ovanför sängen, ljus och dekoreringssand, galgar m.m.

Väldigt härligt med lite påfyllning i både garderob och grejer till lägenheten då det är lite grann som behöver fyllas i än (bl.a. ingenting på väggarna i sovrummet). Kan ta kort på lägenheten någon dag så ni får se. Efter Göteborg åkte vi via Ödeborg och hälsade på en snabbis och hämtade Ebba som vi saknat i lägenheten :) Kom till Trollhättan runt 22.10 och somnade som stockar senare haha! En jätteunderbar torsdag i Götet.

Dock missade vi min morbror som hade ett jobb i Trollhättan och tänkte överaska oss.. JUST den dagen vi inte var hemma, och vi som nästan jämt är hemma annars..Så typiskt när man gärna vill träffa honom. OTUR? Det kan man kalla det! Men vi får träffa honom på söndag tror jag :)

Nu strax blir det en promenad med Ebba och efter det matlagning. Förövrigt ikväll blir kvällen lugn. Lite pluggande om jag orkar, annars en lugn fredag i soffan och tv/film :) Trevlig fredag och helg på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med shopping! Kan inte du ta kort på lägenheten och lägga upp här så man får se allt ni ändrat nu och nya saker :-)



Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback