Veckohandla

Det blev visst en riktig bloggdag idag. Kanske är det för att man varit hemma hela dagen och varit sprudlande glad och tagit pluggandet som man vill. Tar paus då och då för att ha motivation. Blir mer intensivpluggning imorgon och på fredag för på lördag smäller det ju.

Simon lagade mat idag (superhärligt att slippa det ibland så man fick sitta och plugga ostört under tiden), spagetti och falukorv.

Vi beslutade oss nu för att åka ut till Överby och handla på Coop forum. Jag fick skriva ner en mängd olika saker under dagen så det är lika bra att åka dit ut och "veckohandla" för att slippa småhandla nere i stan som förövrigt är svindyrt! Inne på Ica i gallerian här i stan är alla priser några kr dyrare på de flesta varor..Inte ens ett alternativ. Dessutom får jag personalrabatt om vi handlar på Coop.

Nej nu ska jag byta om till jeans och åka iväg för att "veckohandla".

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig dag ni verkar haft :-) Ja de blir en hel del pluggande för min del oxå nu framöver.



Vad händer för er i helgen då, förutom din tenta?

Kram på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback