En peugeot

Oj vilken dag säger jag! Helt otrolig :)

Klockan fyra var jag och Simon och tittade på en bil här i Trollhättan. En Peugeot 206 xsi, -02a, ljusgrå. Vi kom dit och tyckte bilen var hur fin som helst både utvändigt och invändigt!! Det var en ung tjej som ägde den, och det märktes att bilen var pedantskött. Hennes trevliga pappa var också med. Det slutade iallafall att vi bestämde oss för den. På torsdag ska hon lämna in den på peugeot för en justering så på fredag eftermiddag ska vi dit och hämta den. Åh vi är jättenöjda och den är så härlig. Perfekt bil för oss två :) Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig men vi längtar till vi får hem den ljuvliga peugeon! Shohooo.

Nu är det dags för matlagning och idag ska vi testa ett nytt recpet. Spännande ska det bli!
Receptet vi ska prova finns på
Arla.se och heter Nyförälskade kräftstjärtar. Perfekt recept för oss idag då vi blivit nyförälskade i Peugeon :) haha!

Jag vill önska er alla en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Morbror Micke

Grattis till bilköpet!

2010-05-01 @ 23:46:47
Postat av: Lotta

Tack så jättemycket Micke! Simon var helt till sig :)

Postat av: Maria

Men vad skoj! Väntar med iver på en bild på lilla pärlan här på bloggen :-) Gu vad kul att ni hittat en bil som ni båda trivs och är nöjd med. Skoj skoj!



Hur gick det på tentan? Kram.

2010-05-03 @ 08:55:39
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback