Helgen

Det är söndag och i helgen har jag och Ebba varit i Ödeborg. Vi åkte dit i torsdags eftermiddag och jag åkte tillbaka till Trollhättan nu ikväll (Ebba är kvar i Ödeborg). På torsdagmorgon hade dessutom Simon åkt till Stockholm för att hälsa på sin bror över helgen och igår åkte han vidare till Edsbyn. Han ska jobba på Eja (där han jobbade innan vi flyttade ner till Trollhättan) i sommar och jag vet inte när vi kommer träffas nästa gång. Längtar redan efter honom, haha :) Ens närmaste vän, bästa vän och världens bästa pojkvän/sambo. I fredags fick jag jobba 3 timmar för att lära mig det nya kassasystemet. Spännande! Igår (lördag) jobbade jag delad tur och på kvällen var det jag och mamma som jobbade tillsammans. Kul! Idag är det ju som ni säkert alla vet mors dag och det har vi firat med att sitta i trädgården allesammans (jag, syster jessica, mamma, mormor, Rickard och Jessicas pojkvän simon) och fikat med kaffe, fruktsallad och glass. Mor och mormor skrapade lotter. Väldigt mysigt faktiskt!

Imorgon och på tisdag är det dags att superplugga inför tentan på onsdag! Det är mycket att gå igenom men det brukar lösa sig bra :) Hoppas det gör det även denna gång! Inte alls sugen att göra omtenta 25 aug så jag kommer ge gärnet på onsdag! Nej nu ska jag göra sällskap med Tvn en stund innan läggdags.

Trevlig fortsatt söndag på er. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback