Hunden, människans bästa vän!

Sådär. Har precis plattat håret (plattar lite grann när håret självtorkar för att få hårstråna att ligga lite som jag vill haha, annars vill jag platta så lite som möjligt för att undvika att håret slits.) Någon som gjorde mig sällskap inne i badrummet var Ebba, och här kommer en bild på en trött hund som endå vill vara med :)



Nu ligger hon i soffan när vi sitter vid datorerna. Det där med att hunden är männsikans bästa vän stämmer verkligen in för oss. Utan Ebba saknar vi ihjäl oss! Det känns så tomt utan henne, och så är hon ju "en i familjen" om man kan uttrycka det så. Självklart behandlar vi henne som en hund och inte en människa som många kan göra ibland. Men såklart är hon lite bortskämd också. Just nu brer hon ut sig över halva soffan hihi. Tänk vad härliga och personliga de är :) Åhhhh.

Nu är det dags att lägga oss. Vi tänkte gå upp extra tidigt imorgon för att ta en längre morgonpromenad. Simon behöver hämta ut tågbiljetter och så behöver vi handla lite. Imorgon (09.15-12.00) har vi sista föreläsningen i Financial economics (repetition) och om lite över en vecka är det dags att sätta sig i tentasalen igen.

Godnatt på er!




Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe vad söt hon är. Ja det stämmer verkligen att hunden är människans bästa vän! Dom finns alltid där med vilkorslös kärlek. Freja är alltid med mig vart jag än går, till och med på toaletten haha. Sitter där nedanför mina fötter och tittar på mig, om dörren är stängd så fnyser hon i dörrspringan och krafsar lite på dörren och ska in, dom är för roliga. Haha.



Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback