Skönt med träning!

Åh vad skönt det var med ett puls/medel pass ikväll! Jag och Sofia cyklade dit och vädret var verkligen perfekt, ni vet sådär alldeles lagom :) Har nyss kommit ut ut duschen och ska strax bege mig till soffan och mysa framför tvn resten av kvällen.

Idag var även veckans sista föreläsning och vi har nu ledigt/hemmstudier (eller vad det kallas) fram till måndag. På fredag åker jag, Simon och Ebba till Ödeborg och hälsar på och stannar till på söndag. Nu var det tre veckor sedan vi var där så det ska bli jätteroligt :)

Nej nu ska jag förflytta mig till Soffan. Simon och Ebba brer redan ut sig så jag ska se om inte jag också kan knö mer mig där, haha. Simon vilar. Ebba stensover. Nu blir det myskväll med TV! :)

Trevlig onsdagkväll på er.

En trött Ebba. Samma dag vi hämtade hem henne.
Då var hon inte stor :) 8 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback