Soliga måndag

Det är måndag och min måndag har mestadels änsålänge bestått av tentaplugg inomhus (lite ångest eftersom det är strålande sol ute, men jag får hejda mig lite till. Kan ju trots allt snart vara ute mer.) Jag, Sofia och Josefin satt på högskolan mellan 09.30-17.20 för att tentaplugga (gick igenom en gammal tenta) och sedan dess har jag hunnit packa det mesta av det jag ska ha med mig hem i sommar (iallafall kläderna). Sedan är det en hel del småsaker man inte tänker på som säkerligen packas klart till imorgon. Ikväll har jag också tvättid för det sista som ska packas ner och sedan får det bli en tv/pluggkväll. Se om jag orkar plugga in en del funktioner och ekvationer. Som vi kom fram till tidigare idag är det inga problem att räkna ut dem, det svåra är att kunna dem utantill och när de ska användas.

Imorgon blir åter en hel dag med tentaplugg på högskolan. Jag och Sofia ska sitta hela dagen, och för att få lite extra motivation får jag en goooood matlåda av henne (egenlagad nyförälskade kräftstjärtar) och jag står för fikan. Hihi.

På onsdag är det tenta i finansiell ekonomi (08.30-13.30) och direkt efter den åker jag till Ödeborg (jobba 16.00-21.12) och stannar sedan över sommaren där :) Har vikariat 1 juni-31 aug på konsum så det är perfekt att ha lite att göra i sommar och få lite extra i inkomst!

Nej nu ska jag snart ner till tvättstugan men innan dess ska jag äta. Trevlig måndagkväll på er!

Dagens pluggklädsel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback