god förmiddag!

Åh vilken mysig förmiddag det är här i Trollhättan. -7 grader och solsken. Idag har jag hemmastudiedag och det passar bra då jag får snyta mig varje sekund känns det som. Skönt att slippa snora i en föreläsningssal idag. Haha. Efter en lååång frukost, en härlig morgonpromenad med Ebba och en kopp kaffe samt efter en del surfande tänkte jag nu sätta mig i soffan och börja läsa lite. Ska läsa om Arbetsrätt och familjerätt där lagen om anställningsskydd (LAS), lag om medbestämmande i arbetslivet (MBL), äktenskapsbalken, föräldrabalken, sambolagen och ärvdabalken skall studeras. Ja det är bara till att sätta igång!

Trevlig tisdag på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men fy har du gått och blivit så förkyld, stackare! Hoppas du piggnar på snart, inte roligt och gå runt och snora. Jag har klarat min än så länge peppar peppar ta i trä :-) Har inte varit förkyld på väldigt länge, jag som alltid brukar ha en rejäl förkylning på vintern, men men.. vinter är ju inte över än på låååååånga vägar, så jag ska väl inte säga för mycket, snart går väl även jag där med röd rinnande näsa...



Väntar fortfarande med iver och spänning på bilder från eran lägenhet, är ju sååå nyfiken på hur ni har det just nu! Saknar er och eran fina mysiga studentlya.



Storkram från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback