Need it soon!

Åh god förmiddag på er och denna härliga tisdag! Sitter framför datorn med en kopp kaffe (coop änglamarks ekologiska bryggkaffe) och surfar runt lite. Kikar efter en ny bärbar men har ännu inte hittat någon. Det verkar iallafall som att det antingen blir en sony vaio eller en acer, men vilken? Helst vill jag ju ha en snygg vaio men då får man ju betala lite mer.. Men tänk en blå eller en vit vaio? Det hade inte varit helt fel! Skall iallafall fortsätta leta tills jag hittar DEN. Den bärbara! Ni får reda på det när jag väl bestämt mig och hittat just DEN, det lovar jag :) Men jag kan inte leta för länge, because I need it soon! Min nuvarande stackars bärbara är nu 6 år gammal och börjar bli lite till åren och jag är snart rädd att den har somnat in för gott.




Idag är det hemmastudiedag, och ja jag ska försöka plugga en hel del juridik. Hihi. Igår fick lagboken sig lite tid då jag satte in alla lagboksflikar med vissa lagar och balkar. Lätt att slå upp!



Hoppas ni får en bra tisdag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback