Promenad runt spikön

Vilken härlig torsdag! För det första är det sol och 10 plusgrader ute och för det andra är jag ledig idag. Som sagt är det tentavecka och i tisdags gjorde vi (jag och Josefin och senare Sofia och Anders) den muntliga tentamen och vi blev godkända allihop! Sedan har vi arbetat med hemtentan måndag, tisdag och igår och blev då också klara. Idag ska vi bara finslipa lite hemifrån och se om det finns något mer vi kan göra innan vi skickar in den. Det är ändå inte deadline förrän på söndag, och det kan ju komma en liten snilleblixt så att vi kan få mer poäng :) Blir nog dock svårt för oss att få VG men ett G skulle också sitta jättefint.

Idag har jag ägnat mig att tentaplugga lite med Simon på förmiddagen (just nu sitter han och gör en skriftlig tentamen i grundläggande redovisning - håller tummarna att det går bra för honom!), städat toan och dammsugit och nyss tog jag och Ebba en långpromenad runt spikön. I eftermiddag ska jag se till att plugga lite och se om vi inte kan få något mer poäng på hemtentan (kluriga statistikuppgifter) och ikväll blir det en lugn kväll. Vi ska även packa för imorgon åker vi till Ödeborg och stannar där hela helgen :)

Några bilder från promenaden runt spikön










Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vilka mysiga bilder! Den där promenadrundan är ju så mysig. Där måste vi gå då jag kommer och hälsar på :-)



Hoppas ni får en riktigt trevlig helg hemma hos dina föräldrar. Kram min goa vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback