3-5 september

Helgen var jättebra! Det blev en helg här i Trollhättan med lite av varje. Lite plugg, långpromenad, bakning, städning och en sväng ner till älven för att se förstaårsstudenterna paddla med egengjorda båtar och tävla. Hahaha det är så roligt att se. De får 3 timmar på sig att bygga en båt med en del material (samma för alla) och sedan ska de tävla mot varandra i olika heat.

Här är lite bilder från helgen

Bästa Simon!


En trött Ebba efter flottracet i lördags :)


Bakade Hallongrottor i lördags. Så enkla och så goda!



Nej om en stund ska jag bege mig till högskolan för en föreläsning i statistik. Sedan ska jag, Sofia, Josefin och Anders jobba på vårat grupparbete (laboration 1).

Dagens kläder: T-shirt från Åhlens, Svarta Jeans från Gina Tricot, skor från bianco, örhängen från bästa syster (mina favoriter just nu) och klocka.


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygga kläder, men örhängerna ser man ju inte för blixten :-)



Meeeen va söt hon är lilla Ebba gumman på bilden :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback