Högskolan

Åh jag trivs så bra med att studera. Jag älskar att gå till skolan för att lära mig nytt och jobba med arbeten!
Om 10 min ska jag bege mig till högskolan för en dag innehållande två föreläsningar i statistik. Nästa vecka slutar kursen och det innebär att rapporten ska in under nästa vecka och nästa onsdag är det munta (32 frågor som vi ska kunna och sitter muntligt med läraren och berättar - en muntlig tenta). Efter denna statistikkursen ska vi ha en ytterligare statistikkurs. Fortsättning på den kurs vi har nu.

Nej nu ska jag packa matlåda och bege mig till skolan. Trevlig onsdag på er!

Kofta köpt på forever 21 i New York, svart tröja från Gina tricot, jeans från lewis, skärp från lindex, tygskor från adidas, klocka och halsband.

Kommentarer
Postat av: Maria

Godmorgon! Men vad spännande med Ullared, fasiken vad skoj. Räknar med en uppdatering på bloggen sen :-) Fynda på nu. Vad duktiga du och Josefin är som pluggade så länge.



Idag är jag ledig från praktiken, ska på farfars begravning idag. Sen åker jag, pappa, jonte och alla vovvar till stugan.



Hoppas ni får en bra helg. Kram.

Postat av: Maria

Ja då det kommer nog att gå bra idag, men många minnen av mammas begravning kommer tillbaks extra starkt idag! Hua.. men det kommer nog gå bra. Lilla farfar gubben, har det bra nu. Får träffa farmor igen i himmlen :-)



Oj, vad tidigt ni åker, men det går nog bra ska du se. Du kommer vara så uppspelt att du ialf inte kan sova i bilen dit hihihi.



Tack vännen för omtanken, du är en sådan underbart snäll och omtänksam vän som alltid finns där. Är så glad att jag fann dig som vän.



Shoppa loss i Ullared imorrn nu då :-) Kram.

2010-09-24 @ 10:12:18
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack snälla Lotta, va gullig du är! Du måste komma och hälsa på sen när vi fått ordning :)

Och ska vi satsa på en fika nästa vecka? Någon dag som passar dig? :)

Kraam!

2010-09-29 @ 00:08:33
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback