Långhelg

Sådär. Då var redan veckans två föreläsningar gjorda och nu är det långhelg. Självklart får vi ansvara för självstudierna själva, och jag tänker försöka få läst en hel del under resten av denna vecka.

Maten vi lagade igår var helt okej tyckte jag. Oftast måste jag äta "nya" rätter flera gånger för att tycka det är riktigt gott. Första gången brukar vara sådär om jag inte är van vid ingredienserna (jag vet, jag är knäpp haha!), så detta var ett gott betyg för att inte ha ätit något liknande innan. För er som är nyfikna och vill prova så lägger jag ut en länk (där jag tog receptet ifrån) och klicka in er 
Här! så kommer ni förhoppningsvis dit om jag gjort rätt (inte alltid jag lyckas).

Här bjuder jag på en bild :)


Jag har även blivit ombedd att lägga ut mer "dagens outfit", så roligt som det heter och här kommer just en dagens :) Vit t-shirt från Fred Perry, Chinos från Gina Tricot, brunt skärp från Zara, klocka från Gant och mina favorittygskor från adidas.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi bra lotta! jättefint med outfitsbilder då du har så snygg stil och inspirerar massa :) TOPPEN! kul att du lägger ut det :) /Lillsiss

2010-09-01 @ 17:07:12
Postat av: Maria

Roligt att du lägger ut outfits bilder :-) Du har sån snygg klädstil. Kanske man ska lägga ut nån sån bild ibland då.



Skönt med helg redan. Vi har gått i skolan idag mellan 10-15 fick sluta en timma tidigare, haft föreläsningar hela dagen lång så jag var tvungen att ta en promenad med Freja nu ikväll så benen får röra på sig, man får ju så ont då man bara sitter en hel dag. Men intressanta föreläsningar ilaf och det är ju ett plus :-)



Imorrn går vi 8-16 och fredag 8-15, sen har jag långhelg i 4 dagar :-)



De där receptet ska jag prova! Ser supergott ut. Kram.

Postat av: Ida

Ja jag tycker också det är kul att du lägger ut outfits bilder, mer sånt! :)

2010-09-05 @ 09:54:21
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback