Måndag

Nu är det måndag och ny vecka igen. Ny vecka nya tag som man säger! Denna vecka finns det en hel del att göra i skolan. Jag och Josefin skulle börjat med Enkätrapporten idag efter föreläsningen men hon var sjuk idag. Stackare. Men hon mår bättre och imorgon ska vi ses i skolan vid 9 och plugga hela dagen med enkätrapporten. Vi har två veckor på oss och rapporten ska vara mellan 15-20 sidor. Ska bli spännande att sätta igång imorgon!

Idag kom jag hem från skolan vid 12 och har sedan dess tagit en promenad med Ebba, käkat lunch och tagit en fika med Simon. Senare idag blir det till att laga mat och ikväll tänkte jag cykla till Friskis och gå på ett medelgympa pass. Ska bli härligt även om jag just nu inte är speciellt träningssugen! Som en kompis far sa till mig när jag inte hade någon lust till att träna (när jag tränade judo): Det är när du har som minst lust du speciellt ska gå till träningen. Det är då du får ut mest, och han har en poäng i det! Efteråt är det just sådana träningar som varit dem bästa, tycker jag. Så det känns extra bra inför gympapasset ikväll :)

Nej nu ska jag vila lite innan det är dags för lite matlagning här på Mjölnaregatan. Trevlig måndag på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Alldeles rätt sagt de där om träningen! Håller med helt och hållet :-) Jag ska iväg och simma nu på onsdagkväll, tyvärr så kan jag inte börja träna på rehab nu under praktiken eftersom jag kommer gå mellan 8-15 måndag-fredag, och kan jag ej åka iväg på kvällen för då är det andra pass inne på gymmet. Så det är bättre att träna på dagen, då det inte är några gympapass. Men man kan ju åka nån lördag oxå. Men jag börjar ialf med och simma :-) Sen så efter praktiken ska jag träna dom dagar vi är lediga från skolan.



Första dagen på praktiken gick ialf jättebra. Kommer trivas. Hoppas att det går bra för er med enkät rapporten, oj det lät mycket med 15-20 sidor, men ni är ju så duktiga så det blir nog inga problem.



Kram.

Postat av: Ida

Tror jag ska lägga det där din kompis far sa på minnet, det stämmer ju verkligen! :) Duktig du är som tränar!

2010-09-21 @ 21:33:59
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback