Pluggdag

Nu är det väldigt mycket att göra i kursen och igår undrade jag om jag och Josefin kommer hinna klart. Idag har jag lugnat mig och ser fram emot att skriva rapporten :) Ska läsa en del teori idag och i helgen, och har även kikat på upplägget av hur rapporten ska se ut. Det ska verkligen bli spännande att skriva en rapport eftersom vi i tidigare kurser inte haft något sådant upplägg.

Nu dricker jag en kopp kaffe och ser på nyhetsmorgon. Ska promenera till högskolan med Simon vid 9 och plugga en stund innan dagens två föreläsningar! Hihi.

Här kommer en dagens "outfit". T-shirt från MQ, blå stickad från H&M, svarta jeans från Gina Tricot, brunt skärp från Zara, skor från bianco och klocka.


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygga kläder som alltid :-) Du ska se att det kommer gå bra och att ni hinner i tid med arbetet, du är så duktig!



Idag i skolan har vi bara haft praktiska övningar, har fått lärt oss att linda bandage, lärt oss om sårvård. Imorrn ska vi lära oss att ta ven prover sånna som man tar i venerna i armvecket och så, och så sen kapillär prover, sånna man tar i fingret :-) Ska bli såååååå kul. Fick tillbaks ett arbete idag om omvårdnad vid hjärtinfarkt/hjärtsvikt och jag fick VG :-)



Hoppas att allt är bra med er och kom å hälsa på nu snart!!! Saknar er så. Kram.

Postat av: Maria

Hihi tackar så mycket :-) Jag jag måste faktiskt erkänna att jag är så stolt över mig själv, låter som man skryter, men det är så roligt att får engångs skull få bra betyg och VG och MVG har man ju aldrig fått förr. Känner mej duktig hihi.



Åh vad skoj med en tripp till Göteborg. Var ni dit bara endå och shoppade? Vad handlade ni för nått då? Nyfiken :-)



Oja det är så kul att vi har bloggarna där vi kan läsa vad vi gör i vardagen nu då vi bor så långt ifrån varann. Saknar er med, sååå mycket. Kommer ni å hälsar på v42? Hoppas hoppas hoppas!!!!!!



Ha en jättebra helg ni med. Vad har ni för helg planer då? Kram.

2010-09-17 @ 17:43:34
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback