Edsbyn

Ja idag bilar jag, Simon och Ebba upp till Edsbyn och är där över påsk :) Ska bli jätteroligt! Att träffa Simons familj och Maria, tänk vad jag längtar! Maria har jag dessutom inte fått träffa på ett halvår så då förstår ni som jag längtar??

På vägen upp kanske en i Simons klass hänger på. Han kommer nämligen från Mora och skulle också hem över påsk :)

Nu tror jag att jag har packat det mesta, och körvädret ser perfekt ut. Tycker om långa bilfärder :) De är så mysiga! Nu när det dessutom är vår på det, ahhh härligt. Simon är i skolan ett tag till men på eftermiddagen någon gång kommer vi iväg.

Nu ska jag se till att plugga lite, packa klart och ta en långpromenad med Ebba så hon orkar sitta still i bilen under den långa bilresan.

Trevlig onsdag och påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaaa äntligen kommer ni upp :) Ska bli såå kul, så vi längtat efter er, hihi! Både jag och Freja hoppade högt av glädje då jag läste smset idag att ni var på väg, tjohoo. Haha!



Kör försiktigt nu, ses snart! Kraam från ett soligt och varmt Hälsingland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback