Glad!

Jag är så himla glad! Nu har vi fått tillbaka våra resultat i både Marknadsföring II och Externredovisning B och tentorna resulterade i ett VG och ett G. Är jätteglad för detta, speciellt för marknadsföringen som inte alls är mitt ämne :) Jag är ju mer av en siffertjej och älskar siffror men marknadsföringen gick vägen och lite till. Det är så skönt att klara kurserna för att sedan kunna lägga undan böckerna och fokusera helt på nästa kurser.

Idag satt jag och Simon här hemma och pluggade hela dagen. Han satt med sin hemtenta och jag läste i organisationsboken (Litteraturseminarie efter påsk). Har även hunnit med att tvätta lite grann och ta en promenad med Ebba i det härliga vädret. Mulet men härligt idag.

Nu ska vi ta och borsta tänderna och lägga oss. Godnatt på er!

Imorgon åker jag och Ebba till Ödeborg en sväng och stannar till fredagkväll. Skall nämligen hoppa in och jobba på konsum fredagkväll. Väldigt roligt :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är så himla duktig Lotta! :)

Postat av: Maria

Stort grattis vännen! Du är så himla duktig :) Härligt att du fick så bra betyg!!! Tjohooo!



Ha en toppenbra helg. Kram kram.

2011-04-15 @ 18:55:48
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej vännen! Ursäkta att jag inte svarade något mer på smset igår, men jag har inga mer pengar på mobilen :) Ska fylla på den på torsdag! Nä det blir nog inget besök i stugan i påsk. Tar mig inte hem på lördag ialf, å så blir det nog bara pappa å Monica där. Vet ej om Anders å Anna med ungarna kommer upp något, å så vill jag ju vara hemma så man hinner träffa er ju :)



Vi får höras mer på torsdag hur ni gör.



Hoppas ni haft en bra helg :) Kraaam!

2011-04-17 @ 10:55:14
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Maria

Näää men åh så ni har bestämt er att ni kommer upp i påsk?!! Fasiken vad kul!! Längtar, så kul det ska bli :) Nu blev både jag och Freja glad, hihi.



Ja vilket vårväder, igår på eftermiddagen var det lika fint. Vi var klar med tapetseringen vid 16:30, men vi hade otur att tapeten inte räckte, så jag fick åka på söderlunds idag och beställa en ny rulle. Den kommer imorgon, så ska pappa hjälpa mig med det som är kvar :)



Så igår eftermiddag, så var jag och Freja ute i solen, det blåste ljumma vindar och kändes som sommar! Gick och la mig vid 21:30 tiden, då var det 14 grader ute, helt otroligt! Och det verkar som detta väder ska hålla i sig enda över påsk, tjohooo.



Ha en bra dag, ses snart! Kraam.

2011-04-18 @ 09:24:38
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback