Hej igen!

Ja nu var det ett tag sedan jag bloggade men jag kommer uppdatera er om vad som skett senast jag skrev.

Förra helgen var vi som sagt hemma hos min familj i Dalsland över helgen och det var vi även denna helgen också :) Det är så roligt att vara där och vi har tagit långpromenader, umgåtts och lagat god mat. Det är så roligt att laga mat nu när de gjort det nya köket.

Förra veckan började vi med två nya kursstarter. Nu läser vi en kurs som heter investeringsbedömning och finansiell styrning och den andra heter organisation och ledarskap. Vi läser dem på tio veckor och sedan är det dags för sommarledighet från skolan :) I sommar är det Konsum i Färgelanda som gäller. Tredje sommaren för mig där och jag trivs så himla, himla bra. Ska även hoppa in lite i april och maj och jag har verkligen saknat det. Ska bli jätteroligt :)

Nu ska jag strax till skolan på föreläsning i Organinsation och ledarskap, men först ska jag dricka upp kaffet och borsta tänderna.

Hoppas ni får en jättebra tisdag allihop! :)

Rickard och Trinny myser i soffan


Förra helgens smarriga efterrätt


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som ni har haft det jättebra! Roligt att kunna åka till familjen och umgås på helgerna.



Ska du jobba hela sommaren? Jag har inte fått något besked från dom ställen jag sökt ännu, men det brukar komma i april :)



Ha en bra dag. Kram min goa vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback